Головна » Файли » Мої файли

Природознавство. 3 клас
09.07.2016, 10:54

Урок з використанням мультимедійних засобів, методів інтерактивного навчання та технології розвитку критичного мислення, методу проектів.

 

Хід уроку

Сюрприз у коробці.

  1. Хвилинка спостережень
  • Яка зараз пора року? Доведіть.

Черговий метеорологічної служби заповнює квітку спостережень.

  1. Перевірка д/з

1. Гра «Хто зайвий?».

       а) Собака, мураха, ведмідь, лось?

       б) Щука, сонечко, заєць, вовк?

2. Природничий диктант (2 учні біля дошки, інші сигнальними картками демонструють  відповіді “+” чи “-“.)

  1. тварини за способом живлення належать до однієї з трьох груп: всеїдні, рослиноїдні, орли.
  2. тварини, для яких кормом є рослини, називають рослиноїдними.
  3. Рослини, для яких кормом є тварини і рослини  називають всеїдними.
  4. тварини, для яких кормом є інші тварини, називають хижими.
  5. Павук – це комаха.
  6. Летюча миша – птах.
  1. Захист ланцюгів живлення (усна відповідь біля дошки з демонстрацією самостійно складеного ланцюга живлення).

 

  1. Мотивація

Тема уроку зашифрована в ребусі.

  1. Ребус.

- Якою буде тема уроку?

- Для чого нам це вивчати?

  1. Завдання тварини, тіло якої вкрите вологою, м’якою шкірою, довго не може перебувати під водою (жаби)

Ква- Щоб Ква-зна Ква- ти Ква- і Ква- лю Ква-би Ква-

ти Ква-при Ква-ро Ква- ду – Ква-тре Ква- ба Ква- її Ква-

ви Ква-вча Ква- ти. (Девіз уроку)

  1. Вивчення нового матеріалу.
    1. Перегляд мультфільму.
  • Про яких тварин йдеться? Як вони розмножуються?
    1. Первинне закріплення.

Робота за підручником “Система позначок “Поміч” с. 140

  1. “Ажурна пилка”

       Діти опрацьовують матеріал в групах по 5 чоловік, вивчаючи розмноження  певної групи тварин.

  • спікер –1
  • експерт, що запитує про вивчений матеріал кожного члена групи – 3.

       За сигналом вчителя учні об’єднуються в нові групи, яка складається з членів кожної попередньої групи. Вони обмінюються вивченою інформацією. Експерт перевіряє їх знання.

Діти повертаються на свої місця і обмінюються отриманою інформацією.

  1. Закріплення.
    1. Бесіда.

       Визначається група експертів, що спочатку опрацьовувала дане питання. Коли фронтально опитується клас, експерти сигнальними картками оцінюють відповіді. Так кожна група виступає в ролі експертів.

  1. Робота в зошитах.

Самостійна робота

  1. Опрацювання тестових завдань в зошиті.
  2. Самоперевірка з дошки.

1.б 2. а 3. б 4. а

3. Об’єднання груп тварин (птахи + плазуни, риби +

земноводні).

  • За якими ознаками можна об’єднати групи?
  • Чому до 1 групи не підходять комахи?
  • Чи можна об’єднати групи птахи+ссавці? (За тим, що турбуються про потомство)
  1. Бесіда про турботу людей про тварин. Місяць тиші.
  2. Хвилинка-цікавинка. (проект)

Учениця виступає з повідомленням про незвичні для представників кожної групи тварин розмноження:

  • гадюка (яйцеживородна)
  • жаба-повитуха (самець носить ікру, намотавши на задні лапи);
  • риба-коник (самець виношує ікру в череві)
  • качкодзьоб – ссавець, що несе яйця.
  1. Підсумок уроку

1. Відповіді на запитання.

  •  Що найбільше запам’яталося на уроці?
  •  Що ви почули вперше? -    Що було важким?
  • Яка інформація була найцікавіша?

Сюрприз !!! (У коробці жива черепаха. Діти повідомляють все, що знають про цю тварину.)

7.           Домашнє завдання

С. 140-144, в.р. – с.144, повідомлення.

Категорія: Мої файли | Додав: lesyavintonyak2016
Переглядів: 704 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar