Головна » Файли » Мої файли |
09.07.2016, 10:54 | |
Урок з використанням мультимедійних засобів, методів інтерактивного навчання та технології розвитку критичного мислення, методу проектів.Хід урокуСюрприз у коробці.
Черговий метеорологічної служби заповнює квітку спостережень.
1. Гра «Хто зайвий?». а) Собака, мураха, ведмідь, лось? б) Щука, сонечко, заєць, вовк? 2. Природничий диктант (2 учні біля дошки, інші сигнальними картками демонструють відповіді “+” чи “-“.)
Тема уроку зашифрована в ребусі.
- Якою буде тема уроку? - Для чого нам це вивчати?
Ква- Щоб Ква-зна Ква- ти Ква- і Ква- лю Ква-би Ква- ти Ква-при Ква-ро Ква- ду – Ква-тре Ква- ба Ква- її Ква- ви Ква-вча Ква- ти. (Девіз уроку)
Робота за підручником “Система позначок “Поміч” с. 140
Діти опрацьовують матеріал в групах по 5 чоловік, вивчаючи розмноження певної групи тварин.
За сигналом вчителя учні об’єднуються в нові групи, яка складається з членів кожної попередньої групи. Вони обмінюються вивченою інформацією. Експерт перевіряє їх знання. Діти повертаються на свої місця і обмінюються отриманою інформацією.
Визначається група експертів, що спочатку опрацьовувала дане питання. Коли фронтально опитується клас, експерти сигнальними картками оцінюють відповіді. Так кожна група виступає в ролі експертів.
Самостійна робота
1.б 2. а 3. б 4. а 3. Об’єднання груп тварин (птахи + плазуни, риби + земноводні).
Учениця виступає з повідомленням про незвичні для представників кожної групи тварин розмноження:
1. Відповіді на запитання.
Сюрприз !!! (У коробці жива черепаха. Діти повідомляють все, що знають про цю тварину.)7. Домашнє завданняС. 140-144, в.р. – с.144, повідомлення. | |
Переглядів: 704 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |