Головна » Файли » Мої файли

Трудове навчання. 4 клас
09.07.2016, 11:03

 Хід уроку

I. Вступна бесіда

1. Девіз уроку

Нетоймолодецьхтопочинає,атойхтосправудокінцядоводить.

  1. Світ професій “людина – людина”.

                   Дизайн (англ. design) — задум, план, ціль, намір, проект і креслення, розрахунок, конструкція, ескіз, малюнок, узор, композиція, мистецтво композиції, витвір мистецтва, результат художньо-технічного проектування промислових виробів, орієнтований на досягнення найбільш повної відповідності створюваних об'єктів і середовища загалом і потреб людини,

         - Хто такий дизайнер?

3. Загадки

  1. Я шукаю мед, малину,

Рибку сам собі ловлю,

Влітку й миті не спочину,

А зайде зима, то сплю. (Ведмідь)

2) Мале — смугасте, старе — зубасте, ікласте.

    По землі ходить, а неба не бачить. (Дикий кабан)

                     3) Перший я приніс весну,

                        Пробудив усе від сну.

                         Заспіваю під вікном,

                         Бо зовуть мене... (шпаком)

  • Як їх назвати одним словом?
  • А якщо вони поселяться у ваших домівках, то як ви їх назвете?
  • Як ви відноситесь до іграшок?
  • Хто їх створює для вас?

II. Оголошення теми і мети уроку

-   Сьогодні ми будемо конструкторами, модельєрами, а наш
клас - творчою лабораторією.

  • Тема уроку: виготовлення іграшок із пластмасових відходів.
  • Які вироби із пластмасових відходів ми вже виготовляли?
  • Чи скористалися пташечки вашими годівничками?
    Хвилинка фантазії

 

  • Як ви гадаєте, що могли б сказати пташечки після смачного обіду?
  • Ми з вами можемо брати участь в екологічному процесі. Що це
    таке?
  • Як м и можемо зберегти природу?
  • Так. Пластмасові відходи не перегнивають і тому
    забруднюють природу. А ми можемо дати нове використаним
    речам та ще й врятувати природу.

Ш. Інструктаж

1. Ознайомлення з матеріалом

Поролон - це синтетичний матеріал, пористий, добре клеїться, зшивається, легко ріжеться.

  • Порівняйте поролон і целофан.
  • Для чого використовують поролон? Целофан?

 

  1. Правила поводження з гострими предметами
  2. Інструкція

1) Перев'яжи прямокутний шматок поролону ниткою, вище середини:

2) Зв'яжи вушка.

 

 
 

3) Зв'яжи ниткою нижні ніжки.

 

 

 

 

4) Надріж верхні ніжки.

 

 

5) Намалюй або виший очі, приший ґудзик - рильце.

 

 

6) Одягни свою іграшку, використовуючи целофан.

 

 

7) Поміркуй, як представити її для класу.

IV. Практична робота

Індивідуальна допомога.

V. Підсумок уроку

Виставка виробів. Презентація.

  • Чого навчилися на уроці?
  • З якими професіями познайомилися?
  • То як юні учасники екологічного процесу оберігають природу?
Категорія: Мої файли | Додав: lesyavintonyak2016
Переглядів: 450 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar