Головна » Файли » Мої файли |
09.07.2016, 10:36 | |||||||||||||
Урок позакласного читання. 2 клас Усний журнал Тема. Зима - білосніжна. Мета. Знайомити з ознаками зими, вчити бачити відчувати красу природи, спостерігати за змалюванням зимових картин в художній літературі; розвивати емоційність, виразність, пам'ять, мислення, мовлення учнів; читацькі інтереси; виховувати любов до природи. Хід уроку I. Робота над артикуляцією. 1. Чистомовки Складання чистомовок дітьми.
4.Скоромовка Йшла зема в поля, гаї, Ми вже бачили
3) Слова в переносному значенні. - Для чого вони використовуються? 4) Бесіла. -Де ми вже бачили зиму? - Чи завітала зима в наше місто? Доведіть
II. Мотивація. На дошці таблиця:
(С. 241 "Тематичного словника" К.С.Пришепи.) Вірш О.Олеся в словнику. Слова в переносному значенні. 3. Зима(яка?)....4. Тема нашого уроку: "Зима - білосніжна" III. Робота над прочитаним матеріалом, розширення читацького досвіду дітей Усний журнал "Довідкове бюро"; журнал - С. 47 "Тематичного словника" К.С. Прищепи. Пояснення дітьми слова періодичне. Сторінка 1. Поетична. - Про що будемо говорити на цій сторінці усного журналу? Ознайомлення з віршами. Сторінка 2. Музична. 1. Спів пісень про зиму. 2. Слухання запису музичного твору ПІ. Чайковського «Пори року». - Які картини ви уявляєте, прослухавши цей твір? Сторінка 3. Фізкультурна. Фізкультхвилинка: Сірий зайчик сів і жде, спритно вушками пряде, Зимно зайчику стоять, треба трішки пострибать. Сторінка 4. Всезнайка. "Як зимує зайчик? - Як зимують інші тваринки?
3. Бесіда за змістом прочитаного. 1. Робота з виставкою книг. 2. Презентація книг учнями. - Чию книжечку ви б хотіли прочитати? Чому? Сторінка 7. Незнайка. їжак їжак рис собі нірку, запасає яблука, груші і їсть всю зиму. Лисиця Робить собі гніздо. Зовсім не боїться собак. Взимку весь час у неї мерзнуть лапи. Під час бігу їй заважає хвіст. Білка Живе в дуплі. Любить м'ясо І цукерки. Зимою лягає в сплячку. Хвостом сліди замітає. Гарно співає. Сторінки 8. Фолькльорна. 1. Малі жанри усної народної творчості. 2. Загадки. 3. Подорож у минуле. Грудень - мостовик, хмурень, студень,. Січень - тріскун, снІжень, сніговик. Лютий - бокогрій, зимобор, крутень. - Чому так назвали? 4. Зимові свята. Сторінка 9. Творча 1. Складання розповіді за малюнком «Зимові розваги». 2. Складання речень із висловами: Пахне сніг, зима-білосніжна, застеляє білої ковдрою. 3. Добір синонімів і слів-родичів. Сторінка 10. Підсумкова - Чому так багато поетів і письменників, композиторів, художників присвячують свої твори зимі?
�ва, близькі за значенням; вчити їх розрізняти,
розширювати знання про нашу Батьківщину, її багатства; формувати увагу до лексичного значення слів, розвивати мовне чуття, пам'ять, мислення, спостережливість, розвивати вміння визначати корінь у словах, вміння працювати з картою; виховувати любов до України. | |||||||||||||
Переглядів: 678 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |