Головна » Файли » Мої файли |
[ Викачати з сервера (762.8 Kb) ] | 09.07.2016, 11:24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хід заняття І. Оголошення теми. На дошці запис: диНжніайвошеви в тісів. (Анаграма)
(Діти читають: Найдивовижніше в світі.)
II. Підготовка до проведення диспуту. 1. 2." Довідкове бюро"
- 3. Бесіда. - Як поводитись під час диспуту, щоб не посваритись, як букви на дошці? Діти висловлюють свої думки. Виводять правила спілкування. III. Повідомлення дітей.
На дошці запис: Найдивовижніше:
Номери 1, 2, 3, 4 розміщені на стінах класу, що полегшує їх об'єднання. Кожна група захищає свою думку, приводячи конкретні цікаві приклади. Після обговорення визначають, що в світі найцікавіше.
2. Гра "Вірю - не вірю" На дошці:
Зачитую твердження, якщо воно правильне, то склад, записаний в клітинці, залишається, а якщо ні, то закреслюється. Із тих складів, що залишилися, складаємо вислів.
Твердження:
А1 - Футбол, як і хокей, грають ключкою. Б1 - На руках людини 10 пальців. 81 - Коти своїм великим дзьобом клюють зерно Д1 - Місяць сходить зранку. А2 - 1 хвилина — 60 секунд. Б2 - У зайців дуже короткі вуха. 82 - Зозуля відкладає яйця в чужі гнізда. Г2 - Наша планета така ж червона, як і Марс. Д2 — Кенгуру має сумку. АЗ - В пустелі Сахара ростуть ялинки. БЗ - Лід - це вода в твердому стані. ВЗ - При змішуванні синього й жовтого отримують червоний. (Відповідь: У світі найдивовижніше все нове, що пізнає людина.) - Доведіть, що це так.
IV. Підсумок заняття. Загадка «Відгадай слово»:
- Для чого вони потрібні? - Для чого потрібні знання?
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 472 | Завантажень: 5 | |
Всього коментарів: 0 | |