Головна » Файли » Мої файли |
У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
“Сузір’я знайомств” 1 клас - проект "Захоплення дітей 1 класу. |
Диспут "Найдивовижніше в світі". 2 клас Мета. Знайомити з новим видом спілкування - диспутом, вчити дискутувати; розширювати кругозір; розвивати пізнавальні інтереси, мислення, мовлення; виховувати любов до природи, радість пізнання. |
КОНСПЕКТ ВИХОВНОГО ЗАНЯТТЯ - ГРИ " ПОЛЕ ДОРОЖНІХ ЧУДЕС" МЕТА. Виявити і закріпити знання учнів з правил дорожнього руху; ознайомити з небезпекою на дорогах у різні пори року (дощ, лід), з острівцем безпеки та правилами дорожнього руху велосипедистів; попереджувати дитячий травматизм; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки; виховувати пішохода-відмінника. |
Гра «Найрозумніший». 4 клас Мета. Розвивати творчі здібності учнів та уподобання, швидкість та гнучкість мислення, уміння аналізувати; виховувати інтерес до нового, бажання здобувати знання. |
Тематика уроків розвитку мовлення для 3 класу
10. Текст-розповідь. Складання розповіді за планом і опорними словами «Моє місто». 11. Казка мудрістю багата. Складання казки «Як подорожує краплинка води». 12. Переказ стислий і вибірковий. 13. Порівняй і доведи. Твір за початком. 14. Текст-опис. Складання тексту-опису людини. Письмовий твір (опис з елементами характеристики ) з теми: «Моя мама» або «Моя бабуся». 15. Як писати листи, листівки. 16. Текст-міркування. Побудова текстів-міркувань. 17. Редагування текстів. |
Розвиваючі диктанти Дистанційний диктант На своїх уроках запроваджую дистанційний диктант – це навчальний словниковий диктант, вид інтерактивної роботи на уроці. Зміст такого диктанту записаний на папері і розміщений на дошці. Учні по черзі підходять до дошки, зачитують слово мовчки, потім диктують його для всього класу. Так учні вчаться ще й правильної орфоепічної вимови. Після написання і перевірки диктанту пропоную ряд творчих завдань. Тому зміст диктантів розроблений з урахуванням подальшої творчої роботи Інший варіант Клас ділиться на 5 команд. Текст диктанту теж ділять на 5 частин. Аркуші з текстами цих частин прикріплюють до стіни якомога далі від команди, для якої призначені. Кожен із членів команди стає гінцем. Він підходить до тексту (безліч разів). Читає його, запам'ятовує, повертається до команди, диктує свою частину товаришам. Команди змагаються: перемагає та, яка закінчить свій диктант раніше й не зробить помилок (або зробить їх менше, ніж інші команди). Під час виконання цього завдання учні розвивають зорову пам'ять, тренують спостережливість. Диктант-дубль - вид творчого диктанту, але на початковому етапі він скоріше відноситься до нестандартних. Спочатку вчу дітей добирати приклади до правил: «1. Запиши 2 іменники;
Якщо диктант проводиться на закріплення матеріалу, коли ще не достатньо сформовані уміння й навички, то доцільно перевіряти диктант після виконання завдань кожного пункту. У II семестрі 3 класу та у 4 диктант-дубль проводжу так: диктую слово на вивчену орфограму, а діти підбирають свої приклади на цю ж орфограму. |
Гра “Розумники” (Математика)Правила гри:
|
Тема. Пошиття м’яких іграшок, сумочок. Конкурс костюмів з вторинного матеріалу “Прибери свою планету”. Робота з поролоном, целофаном. Іграшка "Порося". Мета. Вчити використовувати пластмасові відходи для виготовлення іграшок; знайомити із професіями дизайнера, інструктора, модельєра, швеї; розвивати мислення, фантазію; виховувати учасників екологічного процесу; любов до праці. |
Прес-конференція |
Тема. Ділення виду 360:3. Задача, обернена до задачі на суму 2 добутків.. Мета: ознайомити з діленням виду 360:3; розвивати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; пам'ять, увагу, мислення; виховувати почуття товариськості, відповідальності, вміння прийти на допомогу. Тип: нестандартний урок «На математичній біржі». |