Головна » Файли » Мої файли |
09.07.2016, 10:57 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
ХІД УРОКУ 1. Етап орієнтації /. Евристична бесіда. Мотивація діяльності учнів Учитель. Діти, сьогодні урок буде незвичайний. Ми проведемо його на математичній біржі. — Що це таке ? Ви були на ринку? Що там робили? — Так от, біржа—це установа, де здійснюються торговельні та фінансові операції.
Валюта : Увага Дисципліна Взаємодопомога Згуртованість Швидкість Правильність
Це — валюта, за яку ви можете придбати будь-які товари. А я, у свою чергу, - видам чеки, за кількістю яких наприкінці роботи математичної біржі ми визначимо брокерську команду, найбільш успішну у справах. 2. Орієнтація учнів у іпемі а) Хвилинка каліграфії
б) Математичний диктант Для купівлі цього товару прошу з кожної брокерської команди по одному представнику (3 учні виходять до дошки решта виконує завдання у зошитах): —запишіть число, в якому 28десятків; 6 сотень, 5 одиниць; —запишіть числа 310,443 у вигляді суми розрядних доданків; —15дес.:3 24дес.:3 24дес. :2; —2грн. З к. =... 4ц10кг=.... 2м-20см=... їм 30 см+70 см= в) Гра «Обчислювальні машини» - Подивіться на обчислювальні машини. У машину входять 2 числа, а виходить одне. Що робить кожна машина з числами? (парна робота).
8 5 90 96 з- 32 360-160- -200 360 3 ?
- Що може робити четвертий комп'ютер з числами? 360:3 (прочитати по різному) II. Етап цілепокладання мети - А зараз я пропоную рекламну кампанію нового товару! ...— це дуже цікавий та корисний товар на нашій «математичній біржі». III. Етап проектування 1. Проблемне питання: - Як поділити трицифрове число на одноцифрове виду 360:3?
IV. Фізкультхвилинка Оголошується перерва в роботі біржі. Ми на біржу прямували І товари тут купляли. Подивіться вправо, вліво— Тут І там—знання на диво! Треба їх усі придбати, Щоб розумними зростати! V. Етап організації виконання плану діяльності
1. Робота над задачами з підручника (фронтально)
— робота в групах «займи позицію» 1)8*5*2 2. Рівнева робота 1 варіант 2 варіант 60:4 130*3 60:15 120*4 3)8*5:2 4) (5+2)*8
64:16 96:3 64:4 Достатній рівень У магазин привезли 4 сувої по 17 м калькуляторів по сатину в кожному сувої і 5 однакових по 4 грн. сувоїв шовку. Всього привезли 118м тканини. Скільки метрів шовку в одному сувої? Високий рівень Х:7=60 320:х=8 86:2 На 130 грн.. купили 5 18 грн. кожен, І кілька пеналів Скільки купили пеналів? 630;х=7
3. «Акваріум»: №96
1. Блід-тест: 1. 560:7-8 (-) 2. 560:7=800 (-) 3. 560:7=80 (+) 2. Підрахування чеків, виставлення балів Учитель. Час роботи «математичної біржі» вичерпано. Визначимо, яка брокерська команда мала більше валюти, придбала більше товару, отримала більшу кількість чеків, а тому виявилися найуспішнішою в справах. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 306 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |