Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 9
Показано матеріалів: 1-9

У посібнику запропоновано авторську програму з курсу „Етика” в початкових класах. Пропонована програма допоможе вчителю у плануванні та проведенні уроків „Етика” в початкових класах. 

Мої статті | Переглядів: 709 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 09.07.2016 | Коментарі (0)

У кожному класі початкової школи програма з української мови передбачає вивчення слів, правопис і вимову яких потрібно запам'ятати. Поєднавши цю роботу із розвитком творчих здібностей, вчитель спро­можний домогтися не «зазубрювання» слів, а свідомого запам'ято­вування через систему вправ, ребусів. Пропоную систему вправ і ребусів для здійснення словникової роботи у 4 класі над словами, які призначені для запам'ятовування у цьому класі і визначеними програмою.

Слова, правопис і вимову яких потрібно запам’ятати у 4 класі: аеродром, будь ласка, ввечері, вдень, взимку, вісімдесяти, влітку, восени, вперед, вранці, вчора, гардероб, гектар, гвинтівка, до побачен­ня, держава, дисципліна, ззаду, інженер, кілометр, ліворуч, механік, мізинець, мільйон, назад, напам'ять, океан, попереду, посередині, портрет, праворуч, п'ят­десят, п'ятдесяти, п'ятсот, революція, республіка, сигнал, сімдесяти, телеграма, телефон, температура, тепер, терпуг, трамвай, тролейбус, фанера, фартух, футбол, цемент, чернетка, шеренга, шістнадцять, шістдесят, шістдесяти, шістсот, щогодини, щоденно, щотижня, юннат, ярина.

(Виділені ненаголошені [е], [и] вимовляються з наближенням до [и], [е].)

Мої статті | Переглядів: 357 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 10.06.2016 | Коментарі (0)

У посібнику запропоновано завдання для вироблення орфографічних та орфоепічних навичок в учнів 3 класу.

Завдання спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів, розвиток навичок самонавчання і самоконтролю, пізнавальних інтересів, сприяти­муть свідомому запам’ятовуванню учнями слів, правопис і вимову яких потрібно запам’ятати згідно програмових вимог.

Посібник пропонується, як для вчителя, для полегшення його роботи, так і для дітей (для організації самостійної роботи, для індивідуальної роботи). Таку роботу можуть організувати батьки вдома і досягти бажаних результатів.

Мої статті | Переглядів: 1640 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 10.06.2016 | Коментарі (0)

У кожному класі початкової школи програма з української мови передбачає вивчення слів, правопис і вимову яких потрібно запам’ятати. Поєднавши цю роботу із розвитком творчих здібностей, вчитель спроможний домогтися не «зазубрювання» слів, а свідомого запам’ятовування, через систему вправ, ребусів. Пропоную систему вправ і карток, ребусів для здійснення словникової роботи у 2 класі над словами, призначеними для запам’ятовування і визначеними програмою.

2 клас: алфáвіт і алфавíт,Батьківщúна, ведмíдь, вéресень, вýлиця, герóй, диктáнт, дивáн, дитúна, духмяний, дятел, жáйворонок, завдáння, зáєць, календáр, кúлим, медáль, метрó, недíля, ознáка, пóмилка і помúлка, понедíлок, предмéт, рáнець, середá, теáтр, учúтель, читáння, червóний, черговúй, черевúки, четвер.             (32 слова).

Мої статті | Переглядів: 424 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 10.06.2016 | Коментарі (0)

У кожному класі початкової школи програма з української мови передбачає вивчення слів, правопис і вимову яких потрібно запам’ятати. Поєднавши цю роботу із розвитком творчих здібностей, вчитель спроможний домогтися не «зазубрювання» слів, а свідомого запам’ятовування, через систему вправ, ребусів. 
Мої статті | Переглядів: 384 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 09.06.2016 | Коментарі (0)

Проблема Розвиток творчих здібностей учнів
 
Завдання:
Удосконалити методику викладання в початкових класах з урахуванням індивідуальних особливостей кожного учня.
Модернізувати форми і методи навчання і виховання, що спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів.
Забезпечити стовідсоткове засвоєння програмового матеріалу учнями.
Створити умови вільного творчого розвитку кожного учня.
Організувати інтелектуальну творчу діяльність школярів.
Виховувати всебічно розвинену, творчу особистість учня, який вміє використовувати набуті знання, закріплювати і розширювати їх, систематизувати і узагальнювати, порівнювати і співставляти.
Мої статті | Переглядів: 404 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 09.06.2016 | Коментарі (0)

 У формуванні творчої індивідуальності неможна розділити вчительську діяльність та діяльність керівника театру. Її формування відбувається в комплексі і починається, як тільки дитина переступила шкільний поріг. Методи та прийоми, якими користуються театрали часто використовуються на уроках.

Мої статті | Переглядів: 182 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 09.06.2016 | Коментарі (0)

   Всі справи, що їх роблять люди, можна розділити на дві категорії — старі та нові. Старі справи можна довести до автоматизму, а до нового потрібно підійти з творчого боку, що потребує особливих якостей розуму, таких як спостережливість, вміння співставляти та аналізувати, комбінувати, знаходити зв’язки й залежності, закономірності тощо, іншими словами творчих здібностей.
 
Основними показниками творчих здібностей є швидкість і гнучкість думки, оригінальність, допитливість, точність і сміливість. Швидкість думки – кількість ідей, яка виникає за одиницю часу. Гнучкість думки – здатність швидко і без внутрішніх зусиль переключатися з однієї ідеї на іншу.Оригінальність – здатність до генерацій ідей, які відрізняються від загальноприйнятих, до парадоксальних, несподіваних рішень. Допитливість – здатність дивуватися; відкритість та інтерес до усього нового. Сміливість – здатність приймати рішення в ситуаціях невизначеності, не лякатися власних висновків і доводити їх до кінця, ризикуючи особистим успіхом та репутацією.
Мої статті | Переглядів: 236 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 09.06.2016 | Коментарі (0)

Авторська програма

Каменєва Л.П.
Програма “Ляльковий театр в школі І ступеня”

м Шепетівка, 2008
Укладач:
Каменєва Л.П. – вчитель початкових класів НВК №2, керівник зразкового лялькового театру “Рукавичка”.

У посібнику запропоновано авторську програму для роботи гуртка  „Ляльковий театр” в початкових класах. Пропонована програма має допомогти вчителю у плануванні та проведенні занять гуртка „Ляльковий театр” в початкових класах.

Мої статті | Переглядів: 543 | Додав: lesyavintonyak2016 | Дата: 09.06.2016 | Коментарі (0)