Головна » Файли » Мої файли

КОНСПЕКТ ВИХОВНОГО ЗАНЯТТЯ - ГРИ " ПОЛЕ ДОРОЖНІХ ЧУДЕС". 3 клас
09.07.2016, 11:22

       ОБЛАДНАННЯ: барабан:

сектор ш  - шанс: номер художньої самодіяльності: вірші, пісня, танець;

сектори: 1 бал, 2...7 балів; 0 балів; помножити на 2;     - відкрити букву;

Б - банкрут.

ХІД ЗАНЯТТЯ

I.  ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ ЗАНЯТТЯ.

Читаю вірш С.Михалкова "Проходь обережно..."

           Все місто повне руху:

           Машини вряд біжать.

           Яскраво світлофори

           І день, і ніч горять.

           Проходь же обережно,

          Свій кожен крок узгодь,-

          I тільки там, де можна,

          І тільки там, де можна,

          Ти вулицю уважно переходь!

  • Як вигадаєте, про що ми будемо говорити на занятті?
  • Тема нашого заняття " ПОЛЕ ДОРОЖНІХ  ЧУДЕС". Ми побуваємо з вами на
    полі чудес, але не звичайних, а дорожніх чудес. Ми згадаємо, як чудеса до­-
    поможуть нам правильно переходити дорогу, берегти своє здоров'я, не здій­-
    снювати на дорогах небезпечних ситуацій.
  • А для чого потрібно нам знати правила дорожнього руху-дорожні чудеса?
    (Діти мотивують необхідність вивчення правил та користування ними.)

II.  БЕСІДА. ВІДБІР ГРАВЦІВ.

- Для гри нам потрібно дев'ять гравців. Хто першим дасть правильну
відповідь на запитання, той стає учасником гри.

ЗАПИТАННЯ    ЗАГАДКИ:

  1. Що це стоїть на вулиці, високе і триоке? (Світлофор.)
  2. Дивлюсь червоним оком - велю... (спинитись).
  3. А блисне жовте світло, іти...   (не поспішай).
  4. Увага - і зелений привітно замигтів. (Можна йти.)
  5. Допоможіть Незнайкові перейти дорогу. (Допоможе світло світлофора.)
  6. Ще як можна перейти дорогу? (Якщо є знак пішоходного переходу.)

7.  (Наявність на зебри на дорозі.)

 

8. Як перейти дорогу, якщо немає ні світлофора, ні зебри, ні знаку пішохо-

дного переходу?

9. Де повинні ходити пішоходи? (По тротуарах, по обочині.)

IV.            ГРА " ПОЛЕ ДОРОЖНІХ ЧУДЕС"

ЗАВДАННЯ:

  1. тур. ЩО ВИКЛИКАЄ НЕБЕЗПЕКУ НА ДОРОГАХ ВЗИМКУ? (Лід)
  2. тур. ЩО ВИКЛИКАЄ НЕБЕЗПЕКУ НА ДОРОГАХ У ІНШІ ПОРИ РОКУ? (Дощ)
  3. тур. ПРО ЯКИЙ ВИД ТРАНСПОРТУ ЙДЕТЬСЯ?

З 14 РОКІВ ДІТИ МОЖУТЬ СТАТИ АКТИВНИМИ УЧАСНИКАМИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ. (Велосипед)

ПРАВИЛА ГРИ:

  1. Виграє той, хто першим відгадає слово.
  2. Підказки не допуститься.

3.  У кожному турі гри по 3 учасники.

4. Переможці у трьох відбіркових турах стають учасниками фінальної гри.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ФІНАЛЬНОЇ ГРИ:

Що допомагає переходити широку дорогу? (Острівець безпеки).

Учасники фінального туру отримують емблеми - "ПІШОХІД- ВІДМІННИК". Переможець гри нагороджується медаллю "КРАЩИЙ ПІШОХІД".

На свою зароблену КІЛЬКІСТЬ балів переможець може вибрати призи:

10 БАЛІВ   - альбом для малювання;

20 БАЛІВ   - кольорові ОЛІВЦІ;

ЗО БАЛІВ  - альбом для фотографій;

40 БАЛІВ - книжка.

V. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ

Вірш-гра "ЗАБОРОНЕНО! ДОЗВОЛЕНО!"

І проспекти, і бульвари -

Всі шумливі в наші дні,

Ти проходь по тротуару

Лиш по правій стороні.

Пустувати тут, де люди, ...!

Стань, взірцевим пішоходом! - Це ...!

Як заходиш до трамваю,

Краще уперед пройди,

Не крутись, це заважає,

Стій спокійно, чи сиди,

Їхать зайцем - знають всі це -...!

А бабусі дати місце - це ...!

Якщо гуляєш ти десь там,

Бігаючи, не забудь:

Переходиш перехрестя -

Особливо пильним будь.

Йти, коли червоне світло, ...!

На зелене - навіть дітям йти ...!

В. Семернін

Категорія: Мої файли | Додав: lesyavintonyak2016
Переглядів: 615 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar