Головна » Файли » Мої файли |
09.07.2016, 10:24 | |||
Хід уроку І. Актуалізація опорних знань. 1. Подорож картою України. діти показують на карті Україну, моря, гори, Дніпро. - Що ще знаєте про Україну? 2. Проблемна ситуація. - Сьогодні незвичайний урок.: укр. мова та природознавства. Демонстрація малюнка із зображенням українців. (Спільнокореневі слова) 3. Гра "Допуск" Правило: корінь слова -... (І група). 4. Каліграфічна хвилинка. (с. 34 "Рідна мова". 2 клас) - Яке буквосполучення зайве? Чому? Що означає це слово? 5. Речення. Розбір. Складання речення. Запис і розбір. ІІ. Оголошення теми і мети уроку. 1. Слухання пісні "Україна". - Як вважаєте, якою буде тема нашого уроку з природознавства? - Для чого її вивчати? 2. Читання вірша (з дошки).
- Що можете сказати про підкреслені слова? Про цю групу слів? Сформулюйте тему уроку з мови. - Що дасть успішне засвоєння цього матеріалу? ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Проблемна ситуація. - Спільнокореневі слова і синоніми. Як же х розрізняти? - Чому у вірші не підкреслене слово Україна?
2. Робота в групах. Визначити зайве слово: 1 група: вода, водій, водичка, водний; 2 група: літо, літечко, літній, літера; 3 група: мило, милуватися, митися, мильний. Запис "зайвих" слів – добір синонімів. Захист груп. - Чи можна в цих парах слів визначити один корінь? Чому? Фізкультхвилинка 3. Робота з підручником "Природознавство". 1) Читання тексту "Твоя країна – Україна" . Система позначок "Поміч" (читаючи, діти відзначають олівцем відому інформацію «+», невідому «-», ту, про яку хотілося б багато взнати «!».) - Що нового дізналися? Про що хотіли б дізнатися більше? 2) Робота з картою. 3) Робота за підручником. - Прочитайте останній абзац. Відшукайте спільнокореневі слова. Як пишеться слово Черемош? Чому? (Запис спільнокореневих слів, позначення кореня). ІV. Закріплення вивченого. 1. Самостійна робота. Достатній рівень Виконання вправи 74. Дібрати спільнокореневі слова. Позначити корінь. Високий рівень Дібрати синоніми до слів. Вітчизна - хазяїн - . Перевірка. 2. Робота з контурними картами України. Позначення річки Дніпра, морів, гір, столиці. Перевірка. V. Підсумок уроку - То як же розрізняти спільнокореневі слова та синоніми? - Чи є синонімами слова Україна та Вітчизна? - Ви підростаєте, стаєте господарями нашої держави. Від вас буде залежати, яким буде життя в Україні. Якою ви її хочете бачити? - Що для цього треба зробити? - Що ви вже робите для майбутнього щасливого життя в нашій країні? VІ. Домашнє завдання. Вправа 76. Опрацювати с.102-103, в.р. – підготувати проект "Наша Батьківщина -Україна". | |||
Переглядів: 286 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |