Головна » Файли » Мої файли

Конспекти 1 клас. ЦЗ. Світ охорони життя і здоров’я
09.07.2016, 09:40

Хід уроку

І. Мотивація

  • До нас на урок завітала гостя. Хто вона? Здогадайтесь.

Спить удень, вночі літає –

Дуже мудра голова.

Все вона у лісі знає.

Відгадали? Це .... .

  • А чому вона мудра?
  • Тітонька сова завітала не сама, вона принесла нам мультфільм. Ми його переглянемо.

Перегляд мультфільму.

  • Про що мультфільм?
  • Чого він нас вчить?
  • Ми переглянули 1 урок Тітоньки Сови. А як називаються її уроки? (Уроки обережності.)
  • Якою ж буде тема нашого уроку?

ІІ. В гості до казки.

1. Мудра Сова запросила до нас казки. Хто це? З якої казки?

Діточки мої, козеняточка.

Відмикайтесь, відчиняйтесь!

Ваша матінка прийшла,

Молочка вам принесла.

Чого вона вчить?

  • Як треба поводитись вдома, коли залишилися самі?
  • В яких ще казках персонажі залишалися вдома самі?

(“Вовк і 7 козенят”, “Котик і півник”, “3 поросят”)

  • Яке правила безпечної поведінки склали?

2. Колобок

Дуже рада наша Ната, що її рідненький тато

Вже купив магнітофон, "Відік", супертелефон...

Телевізор і годинник, Ще й новенький холодильник

Полетіла, як на крилах, щоб швиденько у дворі

Розповісти дітворі, І дорослим, і малечі

Про такі чудові речі. Злодії не зволікали: Того ж дня їх обікрали.

3. Червона Шапочка

  1. Казкова хвилинка.

1.. Дівчинка Мальвіна знайшла пляшечку з невідомими ліками. Що вона повинна зробити?

а) випити рідину;

б) віддати рідину П’єро ;

в) віднести пляшечку мамі.

2.  Варена ковбаса в холодильнику стала зеленою, як вежі
Смарагдового міста. Як повинен вчинити Дядя Федір?

а) з їсти ковбасу самому;

б) поділитися з Матроскіним;

в) ковбасу викинути.

3. Коли Миколка виконає д/з він не проти відпочити. Куди він
піде, якщо піклується про своє здоров'я:

а) в під’їзд, де часто збираються веселі компанії;

б) на дах будинку, помилуватися краєвидом;

в) в басейн.

4. Вінні-Пух в гостях у Кролика пригостився медом і згущеним молоком, а потім потрапив у безвихідне становище. Яку помилку він допустив?

а) Молоко і мед треба вживати на свіжому повітрі;

             б)  у гості взяти лопату, щоб розкопати вхід у нірку Кролика;

в) не можна вживати їжу (тим більше солодку) над міру.

  1. Буратіно почув запах газу, що йому треба зробити:

           А) піти подивитися, що там відбувається;

         Б) запалити сірника;

В) подзвонити в службу газу.

     Діти, телефон завжди

     Гарний засіб від біди.

Ці важливі номери

Добре вивчи й повтори.

5. Робота над загадками.

Я мала людина, звуть мене (дитина).

          Малюнки Бруднулі і Чистійка.

Ой порізала пальчик Оленка,

І у друзів стількм турбот,

І помити ранку гарненько. І залити у ранку (йод).

Там мікстури виробляють,

                       Тьоті там в білих халатах,

1 гірчичники, і вату,

И вітаміни можуть продати. (Аптека)

Відома звіку рідина усяк її вживає.

Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.

Бува, як скло, крихка,, тверда.

Звичайно, підкажіть (вода).

Куди ступиш, всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш. (Повітря).

Мию, мию без жалю, мию там, де брудно.

Цю роботу я люблю, хоч від неї худну. (Мило).

Робота зі "Щоденником першокласника Хмельницької області".

ІІІ. Підсумок уроку.

  • Що треба робити, щоб світ навкруги був радісним, чудовим?
  • Які уроки нам проводила Тітонька Сова? Вона ще не раз завітає до нас.
  • А що ж ми їй пообіцяємо?

 

 

  1. Що допомагає бути чистим?
  2. Що допомагає слідкувати за зубами?
  3. Де бере людина енергію? Чому треба вчасно їсти?
  4. Чи можна багато без відпочинку читати, писати? Чому?
  5. Які шкідливі звички знаєте?
  6. Як переходити дорогу?
  7. Як поводитись в школі? Вдома?
  8. Небезпечі ситуації.
Категорія: Мої файли | Додав: lesyavintonyak2016
Переглядів: 197 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar