Головна » Файли » Мої файли |
09.07.2016, 10:40 | |
Хід уроку І. АОЗ 1. Гра «Покажи». - Сьогодні, коли я йшла на урок, побачила лисичку, яка плакала. Вона мені повідомила, що забула скільки їй років. Хоча 2 роки назад їй було 9 років. Діти демонструють числовими наборами скільки років. - А лисиччиному братикові на 2 роки менше. Скільки? На дошці записи: 9+2=, 11-2= - Як називаються числа при додаванні, відніманні? Учні читають приклади по різному. 2. Усний рахунок. - По дорозі лисичка побачила незвичайні предмети, що падали з неба. Що це? (Парашути.) Куди ж має приземлитися 1 парашут, 2, 3? Чому? Доведіть Обчислення прикладів. 3. Каліграфічна хвилинка. - Лисичка принесла мультфільм Перегляд мультфільму «Арифметика-малятко» - Чого вчить мультфільм? - Про яке число йшлося в мультфільмі? Запис цифри 3. Повторення написання. Письмо в повітрі, в зошиті. Самооцінка написання цифри. 4. Аукціон числа 3. 5. Робота з геометричним матеріалом. 1. Побудова відрізка 3 см. - Що таке відрізок? (Геометрична фігура, частина прямої, що має і початок і кінець.) 2. Ламана. - Яка фігура зображена на дошці? З чого складається ламана? Як знайти її довжину? № 91 Порівняння ланок ламаної. ІІ. Мотивація Діти самі оголошують і мотивують тему уроку. ІІІ. Робота з таблицями додавання і віднімання 3. ІV. Засвоєння таблиць. 1. Гра «Скільки» 2. Розв’язування прикладів № 93 (на дошці). Фізкультхвилинка з лисичкою Сірий зайчик сів і жде, Спритно вушками пряде. Зимно зайчику стоять, Треба трішки пострибать. Скік, скік, скік… Скік, скік, скік… Треба трішки пострибать. - Як вважаєте, чому лисичка така задоволена7 3. Робота над задачею 95 (усно). 1) Складання задачі. 2) Демонстрація дітьми дії розв’язання задачі. 3) Демонстрація числовими наборами відповіді. - Чому так? Доведіть. 4. Робота над задачею 98. 1) Розбір задачі. 2) Запис у зошити. 5. Самостійна робота № 98 (за варіантами) Високий рівень Задача 94 Перевірка самостійної роботи. 6. Робота в групах. - Лисичка зайшла в магазин і купила іграшки. Складіть задачу за малюнком, коротким записом та 2 варіантами розвязків. Спікер №1. Діти складають задачу, вибирають правильний розвиток. Мотивують. V. Підсумок уроку. Гра «Обчисли» VІ. Домашнє завдання. Повторити таблиці додавання і віднімання числа 3. | |
Переглядів: 328 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |