Головна » Файли » Мої файли |
09.07.2016, 10:22 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хід уроку І. Етап орієнтації
Учитель. Діти, сьогодні урок буде незвичайний. Ми проведемо його у кафе. - Що це таке ? Ви були у кафе? Що там робили? - Але кафе у нас буде не звичайне, а «мовне». Ми будемо замовляти всі страви, - Особу, яка обслуговує відвідувачів кафе, називають офіціантом. Сьогодні я буду офіціантом, ви — відвідувачами. Отже, сьогодні в меню:
Валюта : Увага Правильність Взаємодопомога Згуртованість Дисципліна Швидкість Це — валюта, за яку ви можете придбати будь-яку страву із нашого меню. 2. Орієнтації учнів у темі а) Хвилинка каліграфії - Чи всі мають дозвіл на відвідування кафе? вес – творча робота (утворення слів). – Чи слова весна і весело – це слова-родичі? Доведіть. б) «Аукціон» слова Виснянка. Довідкове бюро – с. 53 Розбір за будовою, визначення роду і числа іменника
Г) А зараз подарунок від кафе - Коктейль «Диктант-дубль»
II. Етап цілепокладання мети - А зараз я пропоную рекламну кампанію нової страви! Число іменників — це дуже смачна, вітамінна та корисна страва у нашому «мовному кафе». Ми сьогодні будемо врпправлятися у визначенні числа іменників.
III. Етап проектування 2. Мовний салат. Робота в групах. На картках записані слова. Поставити у множині 3. Спостереженя за іменниками, що вживаються тільки в множині і однині. С.39 Проблемна ситуація- молоко, двері, сани. ФізкультхвилинкаМи в кафе відпочивали Смачні страви куштували. Подивіться вправо, вліво— Тут і там — знання на диво! Треба їх усі придбати, Щоб розумними зростати! ІV. Етап організації виконання плану діяльності
Робота за підручником Вправа 278. Коментоване письмо. (Виписати речення з дужками.)
Достатній рівень Впр. 279 (1 абзац) Високий рівень (2 абзац) VI. Етап контрольно-оцінювальний І. Десерт «Бліц-тест»:
(самоперевірка з дошки) Гра «Хто більше» С. 38 Загадки. 2. Підсумки уроку
Гра «Зайчик-пострибайчик» (до кого стрибає зайчик, той ставить слова в множині).
3. Оцінювання. Впр. 280 Скласти 2 речення із записаними словами.
Поставити слова у множині. Кінь - …, пиріг - …, лебідь - … .
Поставити слова у множині. Ніж - …, двір - …, папір - … .
Поставити слова у множині. Ведмідь - …, рік - …, кіт - … .
Поставити слова у множині. Ведмідь - …, сік - …, кіт - … .
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 257 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |