Головна » Файли » Мої файли |
09.07.2016, 10:17 | |
Хід уроку Усний журнал "Довідкове бюро"; журнал - С. 47 "Тематичного словника" К.С. Прищепи. Пояснення дітьми слова періодичне. I. Сторінка 1. Мовна розминка. 1. Чистомовки Ма-ма-ма - наступила вже ... (зима). Но-но-но - дуже птахам ...(холодно). Но-но-но - покладу птахам ...(зерно).
3. Зарядка для язичка Де ж наш пустун-язичок? Ліг на бочок і мовчок. А ми зараз його розбудимо! — Поплямкаємо губами! — Покладаємо зубами (щоб міцніші були)\ — Посичали гускою: с-с-с. — Подзижчали комариком: дз-дз-дз. — Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш. — Подирчали трактором: др-др-др. Сторінка 2. Поетична. III. Перевірка домашнього завдання Сторінка 3. Музична. Сторінка 4. Рекламна. IV. Мотивація навчальної діяльності. 1) — Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ. — Прочитайте його назву. Гра «Вірю-не вірю» («Поетична збірка 4») — Відкриває цей розділ письменник Платон Воронько. 2) Гра «Угадайте казку». • Що за хата на узліссі, Так вже тісно їм усім — Вся ворушиться, дрижить? Ось-ось-ось порветься дім. Де не взявсь — кабан біжить. Що за дім такий лежить, Тут і вовк іде, й ведмідь, І ворушиться, й дрижить? Й кожен хоче в хатці жить.{Рукавичка) - Для чого вчити? V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу Сторінка 5. Читацька. — Прочитайте передмову до розділу. — До чого спонукають вас автори? 1. Біографічна довідка — Платон Воронько — видатний український дитячий поет. На його віршах виростають цілі покоління української малечі. Ці вірші настільки улюблені, що іноді здається, нібито вони існували вічно — «Падав сніг на поріг», «Хвалився кіт.» та ін. Народився письменник 1 грудня 1913 р. в с. Чернеччина поблизу Охтирки на Сумщині. Навчався в Харківському автошляховому інституті та Московському Літінституті. Учасник Другої світової війни, командир підрозділу підривників партизанського з’єднання Ковпака. Майже всі свої літературні премії отримав за «дорослі» вірші, але справжню славу здобули його неповторні поезії для дітей. Сторінка 6. Фізкультурна. Фізкультхвилинка
Сторінка 7. Казкова. 2. Опрацювання вірша П. Воронька «Казка про рукавичку» (с. 72-73) — Платон Микитович Воронько написав свою казку про рукавичку. Погляньте на текст і скажіть, чим він відрізняється від української народної казки? {Це вірш.) б) Словникова робота . Читання «Каруселлю» систричка прочитала замала рукавичка розмістились пощастило - Як ви розумієте слово замала? Замала– дуже мала - Подивіться уважно на ці слова, що записано в 1 стовпчику? В 2? - Чи можна зробити висновок про зміст казки: чи вона за змістом така ж, як народна? Доведіть. в) Першоразове виразне читання вірша вчителем . -Діти, зараз ви уважно мене слухайте , а потім відповісте: хто є головним героєм вірша «Казка про рукавичку»? ( Хлопчик) г) Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання вірша. Перевірка сприймання прочитаного - Яким ви уявляєте хлопчика? - Чи можна назвати його бешкетником? - Простежте за текстом, як розмірковував герой? Назвіть причину його вчинку. - З якою інтонацією слід читати вірш? (Не поспішаючи, розмірено, ніби даючи хлопчикові час на роздуми.) д) Читання вірша учнями Читання в парах. - «ланцюжком» - Діти зараз починаємо читати з першою парти по реченню ланцюжком. - «небо-земля» -А зараз ми пограємо в гру «День –ніч» , коли я називаю день ви читаєте в голос , а коли ніч ви відпочиваєте . е) Підготовка до виразного читання (читання акторів) - Прочитати вірш сумно, весело , байдуже. - «актор». - Діти уявіть що ви в театрі , а хтось буде біля дошки актором а всі остайні глядачі. -Хто хоче бути актором? - Коли актор прочитає вірш слухачі повині подякувати актору оплесками . -Шановні глядачі ми визначемо найкращого актора . -Отже найкращий актор у нас …… Гра «Знайди риму». - А зараз давайте пограємо в гру « Знайди риму» . Вам потрібно знайти у вірші слова, що римуються. Сторінка 9. Підсумкова VI. Підсумок уроку — Який вірш читали на сьогоднішньому уроці? — Хто його автор? — Що нового ви дізналися про письменника? Сторінка 10. Домашня VII. Домашнє завдання Виразно читати вірш., в. р- напам’ять
| |
Переглядів: 1355 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |