Головна » Файли » Мої файли

Урок читання. 2 клас ​Тема Любов Забашта «Берізонька»
09.07.2016, 10:38

 

 

Хід уроку

Усний журнал

"Довідкове бюро"; журнал - С. 47 "Тематичного словника" К.С. Прищепи. Пояснення дітьми слова періодичне.

I. Сторінка 1. Мовна розминка.

1. Чистомовки

На-на-на – скоро вже прийде вже ... (весна).

Ки-ки-ки - потечуть дзвінкі (струмки)

Ги-ги-ги - оживе все (навкруги).

  1. Гра «Водолаз» (дихальні вправи): 1,2,3; 1-5.
  2. Скоромовка       На дошці запис: Йшла висна в поля, гаї, Ми вже бачили... (її)
  1. "Капкан." Добір перевірного слова до слова висна -
  2. «Добавлянка»

3) Слова в переносному значенні.

- Для чого вони використовуються?

4) Бесіда.

               -  Де ми вже бачили весну?

- Пригадайте з природознавства, коли починається рання весна? (В лютому). 

Ритмічні вправи.

Гра «хто  це? що це?»

Прозора, джерельна, холодна — ... (вода).

Висока, білокора, струнка — ... (береза).

Сторінка 2.  Поетична.

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Сторінка 3. Рекламна.

II. Мотивація.          

  1. На дошці ребус:

— Відгадайте загадку.

                   • Білокора і вродлива,

                   Віти — коси до землі,

                   Де вона — й земля щаслива,

                   Вся в святковому вбранні. (Береза)

— Які слова допомогли вам відгадати загадку?

— Сьогодні ми прочитаємо вірш Любові Забашти «Берізонька».

Сторінка 4. Всезнайка.

III. Хвилинка- цікавинка.

- Що знаєте про березу?

        

 

 

 

 

Слухання легенди «Як на землі з'явились берези»

Був час... Забули люди про доброту. Почали заздритиодне одному. Обманюватиодне одного. Чорні думки в їх головах народилися. Чорні почуття в їх серцях поселилися. Земля застогнала. Кіркою заздрості, кіркою брехні покрилася. Великий стогін до неба дійшов... Здригнулася небесна діва від жаху. Великий біль пронизав їїсерце. Не витрималовоно. Розсипалося. Шматочки по землі розвіялися. У людину потраплять — людина очищається. У дерево потраплять — дерево біліє. Так з’явилися на нашій землі берези. Говорять, що це шматочок небесного життя.

Сторінка 5. Фізкультурна.

Фізкультхвилинка:

Сторінка 6. Читацька.

 

V.  СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША Л. ЗАБАШТИ «БЕРІЗОНЬКА» (с. 70-77)

         1. Виразне читання вірша вчителем

— Як авторка називає березу? Чому?

         2. Словникова робота

1) Довідкове бюро.

Мавка — казкова лісова істота в образі гарної дівчини із довгим розпущеним волоссям.

2)  Читання стовпчиків слів «каруселлю» за вчителем.

систричку                             поставте

вітрисько                    посадіть

шпаківню                    прилетів

         3. Гра «Рибки»

Самостійне мовчазне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі.

— Доведіть рядками вірша, що поетеса милується берізкою.

  1. Читання в парах.

— Як поетеса звертається до берези?

— З чим порівнює стовбур дерева?

— Прочитайте рядки, якими авторка звертається до читача.

— Яке бажання у вас виникло?

         5. Гра «Добери риму»

Лісова... (розвіва);

кущах... (дощах);

не точіть... (посадіть);

на гілках... (птах).

Сторінка 7. Пригадайка.

Відповідати на запитання рубрики «Повтори і пригадай»

 Сторінка 8. Музична.

 

 

 

 

 

Сторінка 9. Підсумкова

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

         Гра «Доповни речення»

• Сьогодні на уроці я вчився...

• Я дізнався...

• Найбільше мені сподобалося...

• Хочу ще навчитися...

- Чому так багато поетів і письменників, композиторів, художників присвячують свої твори весні?

Сторінка 10. Домашня

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Категорія: Мої файли | Додав: lesyavintonyak2016
Переглядів: 1133 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar