Головна » Файли » Мої файли |
09.07.2016, 10:38 | |
Хід уроку Усний журнал "Довідкове бюро"; журнал - С. 47 "Тематичного словника" К.С. Прищепи. Пояснення дітьми слова періодичне. I. Сторінка 1. Мовна розминка. 1. Чистомовки На-на-на – скоро вже прийде вже ... (весна). Ки-ки-ки - потечуть дзвінкі (струмки) Ги-ги-ги - оживе все (навкруги).
3) Слова в переносному значенні. - Для чого вони використовуються? 4) Бесіда. - Де ми вже бачили весну? - Пригадайте з природознавства, коли починається рання весна? (В лютому). Ритмічні вправи. Гра «хто це? що це?» Прозора, джерельна, холодна — ... (вода). Висока, білокора, струнка — ... (береза). Сторінка 2. Поетична. II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Сторінка 3. Рекламна. II. Мотивація.
— Відгадайте загадку. • Білокора і вродлива, Віти — коси до землі, Де вона — й земля щаслива, Вся в святковому вбранні. (Береза) — Які слова допомогли вам відгадати загадку? — Сьогодні ми прочитаємо вірш Любові Забашти «Берізонька». Сторінка 4. Всезнайка. III. Хвилинка- цікавинка. - Що знаєте про березу?
Слухання легенди «Як на землі з'явились берези» Був час... Забули люди про доброту. Почали заздритиодне одному. Обманюватиодне одного. Чорні думки в їх головах народилися. Чорні почуття в їх серцях поселилися. Земля застогнала. Кіркою заздрості, кіркою брехні покрилася. Великий стогін до неба дійшов... Здригнулася небесна діва від жаху. Великий біль пронизав їїсерце. Не витрималовоно. Розсипалося. Шматочки по землі розвіялися. У людину потраплять — людина очищається. У дерево потраплять — дерево біліє. Так з’явилися на нашій землі берези. Говорять, що це шматочок небесного життя. Сторінка 5. Фізкультурна. Фізкультхвилинка: Сторінка 6. Читацька.
V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША Л. ЗАБАШТИ «БЕРІЗОНЬКА» (с. 70-77) 1. Виразне читання вірша вчителем — Як авторка називає березу? Чому? 2. Словникова робота 1) Довідкове бюро. Мавка — казкова лісова істота в образі гарної дівчини із довгим розпущеним волоссям. 2) Читання стовпчиків слів «каруселлю» за вчителем. систричку поставте вітрисько посадіть шпаківню прилетів 3. Гра «Рибки» Самостійне мовчазне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі. — Доведіть рядками вірша, що поетеса милується берізкою.
— Як поетеса звертається до берези? — З чим порівнює стовбур дерева? — Прочитайте рядки, якими авторка звертається до читача. — Яке бажання у вас виникло? 5. Гра «Добери риму» Лісова... (розвіва); кущах... (дощах); не точіть... (посадіть); на гілках... (птах). Сторінка 7. Пригадайка. Відповідати на запитання рубрики «Повтори і пригадай» Сторінка 8. Музична.
Сторінка 9. Підсумкова VI. ПІДСУМОК УРОКУ Гра «Доповни речення» • Сьогодні на уроці я вчився... • Я дізнався... • Найбільше мені сподобалося... • Хочу ще навчитися... - Чому так багато поетів і письменників, композиторів, художників присвячують свої твори весні? Сторінка 10. Домашня VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | |
Переглядів: 1133 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |